Thursday, March 4, 2010

Class time 上课时间

上学是为了什么?
还记得,我的中学化学老师说
上学的主要原因是交朋友
磨练你的交际技巧
好让你毕业后懂得人如何正确的和别人打交道
次要才是求学问
一向来都没什么听课的我
听了这个道理, 当然举手举脚赞成咯
以前时常翘课的我
读完这个学期, 就是我正式要离开大学生涯的时候了
这个学期就乖乖的去上每堂课啦
由于不是和同科系的朋友住
上学是我期待的其中一个原因
可以和朋友们见见面, 聊聊天的

I remembered my chemistry teacher telling me
the main reason of going to class or school is
to sharpen your SOCIAL SKILL
this is the early way leading you, guiding you
how to deal and mingle around your circle
This is officially my last semester in university
which denotes the end of my university life
The Quotes by my chemistry teacher
would always be remembered in my heart
Last time i used to skip class
but now i am treasuring the time
with my beloved course-mates
and of course the chit chatting with all of them

有破坏王本领的我,发闷时就会做出这样的行为来发泄下
One of my ability of "taking care" the property of university.
Tables in uni filled with my masterpiece???
偶尔画画,可以陶冶情绪
Drawing is one of my hobby during the class
我喜爱的裙子。。。杰作你觉得如何?可爱吗?
My piece of art..like it?

No comments: